Friday, August 27, 2010

hApPy HoLiDaY....

hari ni sgt2 best sbb dah pukul 10.00am, pharra stil lagi tergolek-golek atas katil..
mamasuri sila lah jeles ye sekiranye anda tidak mengambil mc ari ni....

cuti lame ni...tak plan nak balik kuantan..nak tambahkan mood raya bila balik raya nanti...
kalo balik sekarang, nanti dah tak excited nak balik..
big boss cakap nak gi kl ari ni..tp ni die still berdengkur..
hish..sayang..saya dah selok nak tolong bukak kan pintu shopping mall nieh!!!





p/s : mamasuri, kalo sempat kitorg terjah umah u ye, 
tp xjanji k sbb member big boss nak ikot plok...

2 comments:

  1. cesssssssssss...
    xpe..aku bekerja dengan sepenuh hati hari ni...
    aku ingatkan haikal yang terdampar..
    rupanya zam...hahaha
    mehlah dtg umah berbuka wei..
    aku balik awal hari ni..hahhahah

    ReplyDelete
  2. hahaha itu time die ade breakdown 2 hari nonstop.aku bgn pg nak mandi aku tgk die duk tdo dpn pintu..hahah ok nnt call k..

    ReplyDelete